Politica de Retur
Comerțul electronic este reglementat prin mai multe acte normative, dar cele mai importante legi care reglementează returul produselor achiziționate la distanță sunt:
Ordonanța Guvernului nr. 34 din 2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
Ordonanța Guvernului nr. 38 din 2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți.
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la produsele cumpărate, fără invocarea unui motiv și fără penalități, în termen de 14 zile de la primirea produselor comandate.
Singurul cost suportat de către cumpărător este taxa de transport a produselor returnate. Pentru toate produsele returnate, taxa de transport este suportată exclusiv de clientul final – vom returna doar sumele aferente produselor, nu și transportul.
Produsele returnate trebuiesc să fie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, de preferat cu ambalajul acestora, etichetele și sigiliile echipamentelor să fie intacte, fiind însoțite de factura fiscală, dovada plății, certificatul de garanție, documentația tehnică, instrucțiuni de folosire, etc.
Dacă ați achiziționat mai multe produse identice și doriți să le returnați pe toate, asigură-te că doar unul dintre acestea a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă dacă sunt sigilate.
Cumpărătorul poartă răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către dumneavoastră.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 1-30 de zile de la acceptarea returului.
Anularea tranzacției
Dacă ai efectuat o comandă și ai achitat-o prin intermediul cardului bancar, iar apoi te-ai răzgândit. Putem anula această comandă dacă nu am livrat-o, iar banca emitentă va debloca suma blocată în contul tău în termen de 1-30 de zile în funcție de politica acesteia.
Produse care nu sunt acceptate la retur:
produse aduse pe bază de comandă fermă pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plată în avans;
sistemele fotovoltaice complete proiectate, livrate și montate (după caz) în urma unei comenzi ferme;
produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, care prezintă urme evidente de folosire, uzură excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, deformări, șocuri mecanice / electrice. Inspectați vizual produsele la recepționarea acestora de la curier și contactați în cel mai scurt timp comerciantul dacă ați constatat defecte estetice. Menționați aceste defecte și pe documentele de însoțire a produselor primite de la curier.
acumulatorii care prezintă urme de folosire pe borne;
mai multe produse identice daca au fost desigilate toate.
După trimiterea produselor returnate prin curier, evaluarea acestora de către personalul nostru, veți primi prin e-mail un răspuns la solicitarea dumneavoastră (accept retur / refuz retur / clarificări). În cazul unui răspuns favorabil solicitării se va emite o factură fiscală de stornare, urmând ca sumele datorate să le primiți în termen de maxim 14 zile în contul bancar menționat în formularul de retur.